Βελεσιώτου, Μουτσάτσου, Αλικάκη για δεύτερη χρονιά σε ένα ταξίδι συναισθημάτων

2017-10-14

Από 14 Οκτωβρίου για 6 μόνο παραστάσεις στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο. Η Φωτεινή Βελεσιώτου, η Μυρτώ Αλικάκη και η Αναστασία Μουτσάτσου, που είχε την ιδέα της παράστασης, έρχονται να μας θυμίσουν με λόγια και τραγούδια και με στόχο την αναζήτηση της αγάπης, της μοναδικής συγκολλητικής ουσίας, εμπειρίες και συναισθήματα που ορίζουν τον καθένα μας, στη μοναχική του διαδρομή προς την ολοκλήρωση και την ελευθερία. 

Και μέσα από τη μάχη με τους δαίμονες μας να μας επιβεβαιώσουν την αρχέγονη αλήθεια, ότι η αγάπη νικάει τον φόβο και μας συμφιλιώνει με τον εαυτό μας και συνεπώς, με τον κόσμο μας.

Θα τις ακολουθήσουμε λοιπόν για δεύτερη χρονιά, σ' ένα ταξίδι στον κόσμο των συναισθημάτων που σμιλεύουν την ψυχή. 

Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Ελένη Γκασούκα
Ιδέα - Κείμενο: Αναστασία Μουτσάτσου
Σκηνογραφική και ενδυματολογική επιμέλεια: Μαρία Φιλίππου
Σχεδιασμός φωτισμών: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Σχεδιασμός Οπτικοακουστικού Περιεχομένου και Video Installation: Λουκάς Ζιάρας & Χρήστος Καλαϊτζόγλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Αγνή Χιώτη
Καλλιτεχνική υποστήριξη: Πάνος Σουρούνης
Πιάνο, πλήκτρα και επιμέλεια ορχήστρας: Γιώργος Τσοκάνης
Μπουζούκι: Γιώργος Καραμφίλλης
Ακορντεόν: Νίκος Παπαναστασίου
Κιθάρα: Βασίλης Κετεντζόγλου
Επιμέλεια παραγωγής: Γιώργος Γκώνιας

Info
Ώρα Έναρξης: 23:00
Τιμές
13 ευρώ εισιτήριο εισόδου σάλας
10 ευρώ εισιτήριο εξώστη

Ελάχιστη υποχρεωτική κατανάλωση
8 ευρώ με μπύρα 'ή κρασί (2η μπύρα ' ή κρασί 6 ευρώ)
10 ευρώ ποτό (2ο ποτό 8 ευρώ)
Φιάλη κρασί ανά 2 άτομα 35 ευρώ
Φιάλη ποτού ανά 4 άτομα 70 ευρώ

Προπώληση εισιτηρίων: www.viva.gr, 11876, σε όλα τα καταστήματα Seven Spots, Reload, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Viva Spots, αθηνόραμα gr

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.

Αύξηση των τιμών σε τσάντες και σχολικά είδη από χρόνο σε χρόνο, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες 36 χώρες, διαπιστώνει έρευνα της picodi.com, που δείχνει ότι το κόστος για τον Έλληνα γονιό είναι σχετικά υψηλό, ως ποσοστό του μέσου μηνιαίου μισθού του