Τις μάρκες ελαιολάδου, Άλτις, Ελάνθη και Solon πωλεί η Unilever

2017-09-25

Τις μάρκες ελαιολάδου Άλτις, Ελάνθη και Solon, πωλεί η ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas, στο πλαίσιο, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:

«Η μεταφορά αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.

Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά». 

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.

Αύξηση των τιμών σε τσάντες και σχολικά είδη από χρόνο σε χρόνο, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες 36 χώρες, διαπιστώνει έρευνα της picodi.com, που δείχνει ότι το κόστος για τον Έλληνα γονιό είναι σχετικά υψηλό, ως ποσοστό του μέσου μηνιαίου μισθού του