Την Κυριακή ο 31ος Γύρος της Αθήνας

2017-10-17

Περισσότεροι από 15.000 δρομείς αναμένεται να συμμετάσχουν στον 31ο Γύρο της Αθήνας που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή.

Εγγραφές θα γίνονται έως και λίγο πριν από την εκκίνηση του αγώνα, στον προαύλιο χώρο του Παναθηναϊκού Σταδίου, ενώ όσοι επιθυμούν να τρέξουν, μπορούν να εγγραφούν ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου στις 23.00, στο www.opanda.gr.

Ο Γύρος περιλαμβάνει τρεις διαδρομές:

Διαδρομή των 10 χλμ: Καλλιμάρμαρο - Αρδηττού - Διάκου - Συγγρού- Κόμβος Καλλιρόης δεξιά - Καλλιρόης - Χαμοστέρνας - Πειραιώς (Τσαλδάρη) - Σταδίου - Φιλελλήνων -Αμαλίας - Βασ. Όλγας (τερματισμός Καλλιμάρμαρο).

Διαδρομή των 5 χλμ: Καλλιμάρμαρο- Βασ. Κων/νου (αντίθετο ρεύμα κίνησης) - κόμβος Hilton (αριστερά, αντίθετο ρεύμα) - Βασ. Σοφίας - Πανεπιστημίου (δεξιά) - Πεσμαζόγλου (αριστερά) - Σταδίου (αριστερά)- Φιλελλήνων - Βασ. Αμαλίας - Βασ. Όλγας (αριστερά, αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας - (τερματισμός Καλλιμάρμαρο).

* Η εκκίνηση και των δυο διαδρομών θα γίνει στις 10 το πρωί στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Διαδρομή των 2 χλμ. (για παιδιά και ΑμεΑ): Β. Σοφίας (έναντι πολεμικού μουσείου) - Β. Σοφίας (αντίθετο ρεύμα) - Μπένση και Παπαδιαμαντοπούλου (αναστροφή) - Β. Σοφίας (αντίθετο ρεύμα) - Β. Κωνσταντίνου (αντίθετο ρεύμα) - τερματισμός Καλλιμάρμαρο.

* Η εκκίνηση αυτής της διαδρομής θα γίνει στις 10:15 από τη συμβολή Βασ. Σοφίας & Πλουτάρχου, απέναντι από το Πολεμικό Μουσείο.

Ο τερματισμός και των τριών διαδρομών θα είναι στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Όσοι θα συμμετάσχουν στον 31ο Γύρο της Αθήνας, θα μπορούν να μετακινηθούν δωρεάν με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τις 7:30 έως τις 13:00, με την επίδειξη του αριθμού συμμετοχής ή του αντίγραφου επιβεβαίωσης της ηλεκτρονικής τους εγγραφής.

naftemporiki.gr

Μια απλή αλλαγή στα νύχια σας μπορεί να σας αλλάξει στη στιγμή τη διάθεση. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές γυναίκες αγαπούν τόσο το μανικιούρ, το οποίο παράλληλα χαρίζει μια περιποιημένη και προσεγμένη εμφάνιση στην κάθε γυναίκα.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics υποστηρίζει ότι αφού έχουμε πιει μια μικρή ποσότητα καφέ καταναλώνουμε 10% λιγότερη ποσότητα τροφής στο πρωινό μας γεύμα.