«Ταράζει» την αγορά με νέο προϊόν ο Σκλαβενίτης

2018-07-02

Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».

Η θυγατρική της Γλάρος -η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.

Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Πηγή: economy365.gr

Κοκκινίζει το θερμόμετρο της επιχειρηματικής σύγκρουσης στην ακτοπλοΐα με αφορμή τη δρομολόγηση από την προηγούμενη Κυριακή το μεσημέρι του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Μykonos Palace» των Μινωικών Γραμμών στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά, όπου δραστηριοποιείται η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica, με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Μινωικών Αντώνη Μανιαδάκη να...

Σημαντικά νέα μας έρχονται από το πρόσφατο συνέδριο του Ευρωπαϊκού Τμήματος της Διεθνούς Ομοσπονδίας για τη Χειρουργική της Παχυσαρκίας και Μεταβολικών Νόσων αναφορικά με την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και των συνοδών νοσημάτων αυτής.