Σε διαφημιστικό σποτ του ΕΟΤ ο Γ. Αντετοκούνμπο

2018-06-29

«Τρίποντο» στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό επιχειρούν να βάλουν ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού με την επιλογή τού κορυφαίου Έλληνα NBAer Γιάννη Αντετοκούνμπο ως κεντρικό πρόσωπο στην παγκόσμια τουριστική καμπάνια της Ελλάδας.

Όπως τονίστηκε σε σημερινή εκδήλωση, η πρόταση της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τον κορυφαίο Έλληνα NBAer, ο οποίος την αποδέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αν η γνωστή καμπάνια της «Aegean» ήταν ένα πρώτο βήμα για την είσοδο του Γιάννη Αντετοκούνμπο στα δρώμενα του τουρισμού, η παγκόσμια καμπάνια που ετοιμάζει ο ΕΟΤ θα αποτελέσει την αρχή μιας μεγάλης μεταστροφής της «παραδοσιακής» εικόνας που έβγαζε η χώρα προς τα έξω ως τουριστικός προορισμός (sea & sun) τα προηγούμενα χρόνια, σε μία περισσότερη σύγχρονη. Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας, ανοιχτής σε όλους τους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο, αναδεικνύοντας με τη συμμετοχή του σε σποτ όλα τα επιμέρους θεματικά τουριστικά προϊόντα της (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κ.ά.).

«Όταν γνώρισα την οικογένεια του Γιάννη, συγκινήθηκε με το πόσο αγαπούν την Ελλάδα. Είναι άξιος πρεσβευτής της Ελλάδας και στο πλαίσιο αυτό ζήτησα να γίνει και πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού, κάτι που με χαρά, όπως είπε, αποδέχτηκε. Πρωταγωνιστεί σ' ένα σποτ και καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα 365 ημέρες τον χρόνο» ανέφερε η κ. Κουντουρά, σημειώνοντας ότι το διαφημιστικό αυτό σποτ θα προβληθεί από τα κοινωνικά δίκτυα του Έλληνα NBAer, από το υπουργείο, τις πρεσβείες και τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό.

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο τόνισε ότι ο ίδιος και η οικογένειά του θα κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους να προβάλλουν την Ελλάδα, τον πολιτισμό και την κουλτούρα της, αλλά και την αλληλεγγύη και τη φιλανθρωπία. Μάλιστα, στάθηκε στην πρωτοβουλία της οικογένειάς του να ενισχύσει το φιλανθρωπικό σωματείο «Κιβωτός του Κόσμου», με αγώνα 5 χιλιομέτρων, που διοργανώνεται τον Ιούλιο. Επίσης, δήλωσε περήφανος και συγκινημένος που είναι πρεσβευτής της Ελλάδας για την προσέλκυση ξένων επισκεπτών.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.