Πώς να αποφύγετε ένα βρώμικο ξενοδοχείο

2018-08-18

Βρώμικα σεντόνια, σπασμένες τουαλέτες, έντομα... Έχει συμβεί σε όλους να βρεθούμε κάποια στιγμή στο ταξίδι μας σε δωμάτιο που μοιάζει βγαλμένο από θρίλερ. Για να μην σας ξανασυμβεί, χρειάζεται να έχετε υπόψη σας τέσσερα πράγματα.

Ένα φημισμένο ξενοδοχείο, σπάνια θα απογοητεύσει τους πελάτες του για λόγους καθαριότητας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να συμβεί. Γι' αυτό έχετε υπόψη σας τα παρακάτω, για να το αποφύγετε.

Βάλτε υψηλά στάνταρ. Προτού κλείσετε δωμάτιο στον επόμενό σας προορισμό, διαβάστε κριτικέςτου κόσμου που το έχουν επισκεφτεί σε διάφορα site, όπως το booking.com, και βασιστείτε σε αυτές. Αν οι πιο πρόσφατες δεν είναι καλές, ψάξτε για το επόμενο.

Παραπονεθείτε. Αν ένα ξενοδοχείο σας προσφέρει διαφορετικά πράγματα από αυτά που διαφήμιζε στο site του από άποψη καθαριότητας, αλλά θεωρείται ξακουστό και καλό, θα πρέπει να μεριμνήσειπροκειμένου να σας ικανοποιήσει και μάλιστα άμεσα. Για να το κάνει αυτό, πρέπει πρώτα να εκφράσετε τη δυσαρέσκειά σας.

Κάντε check out αμέσως. Αν το ξενοδοχείο σας δεν ικανοποιεί τα στάνταρ σας, ούτε αυτά που υποσχόταν μέσω του site του, μην αφήσετε τους υπαλλήλους σας να σας πείσουν ώστε να μείνετε, ακόμη κι αν έχετε προπληρώσει. Φύγετε και ζητήστε επιστροφή χρημάτων. Αν κάτι τέτοιο δεν πραγματοποιηθεί, αμφισβητείστε τις χρεώσεις στην πιστωτική σας.

Η διαμονή σε ένα τέτοιο μέρος σίγουρα θα ήταν φρικιαστική...
Η διαμονή σε ένα τέτοιο μέρος σίγουρα θα ήταν φρικιαστική...

Κάντε του αναφορά. Τα ξενοδοχεία πρέπει να υπακούν σε συγκεκριμένους κανονισμούς. Αν σας δοθεί βρόμικο δωμάτιο, στο οποίο είναι αδύνατο να μείνει κάποιος, πρέπει να το αναφέρετε στις Υγειονομικές Υπηρεσίες και φυσικά να αφήσετε κακή κριτική online, έτσι ώστε να προειδοποιήσετε τα επόμενα πιθανά... θύματα.

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.