Ποιες είναι οι τάσεις στην online οργάνωση ενός ταξιδιού;

2018-04-10

Πώς κινούνται οι εν δυνάμει ταξιδιώτες όταν προσπαθούν να οργανώσουν το ταξίδι τους; Ας δούμε τι λένε τα στοιχεία της πλατφόρμας Travel audience, για να ανακαλύψουμε τις συνήθειες και τις τάσεις πριν από ένα ταξίδι.

Αν και, όπως αναφέρει ο Alexander Trieb, διευθύνων σύμβουλος της Travel audience GmbH, εταιρίας που παρακολουθεί τις προθέσεις και τη συμπεριφορά των πελατών μέσω των αναζητήσεων, ο κάθε άνθρωπος και ταξιδιώτης είναι μοναδικός, υπάρχουν ωστόσο κάποια στοιχεία που δείχνουν τις κοινές συνήθειεςόσων ετοιμάζουν ταξίδι.

Συγκεκριμένα, το 28% των καταναλωτών αναζητά στο διαδίκτυο έναν μόνο προορισμό, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό κοιτά και άλλο ένα μέρος πριν αποφασίσει, σημάδι που δείχνει αναποφασιστικότητα και ότι ο ενδιαφερόμενος είναι «ανοιχτός» και σε άλλους προορισμούς. Ακόμα, το 81% αναζητά διάφορες περιόδους για να πραγματοποιήσει το ταξίδι του κι όχι μια συγκεκριμένη, δείχνοντας ευελιξία και στις ημερομηνίες ταξιδιού.

Σε μεγάλο ποσοστό που ανέρχεται στο 85%, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούνδιάφορους άλλους ιστοχώρους και social media, πέραν των online ταξιδιωτικών πρακτορείων, προκειμένου να πάρουν ιδέες, ενώ φαίνεται ότι ακόμη κι αν χρησιμοποιούν online ταξιδιωτικά πρακτορεία στην αναζήτησή τους, το 72% τελικά κάνει κράτηση σε ανταγωνιστική ιστοσελίδα. Οι σελίδες, μάλιστα, που επισκέπτονται οι καταναλωτές κυμαίνονται μεταξύ 20 και 40, μέχρι να αποφασίσουν και να προχωρήσουν σε αγορά.

Εσείς τι συνήθειες έχετε στην οργάνωση του ταξιδιού σας;

clickatlife.gr