Όταν η τηλεόραση μοίραζε εκατομμύρια! Ο πρώτος παίκτης που νίκησε το «τέρας» στο τηλεπαιχνίδι «Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος»

2018-06-23

Το τηλεπαιχνίδι "Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος" έγραψε τη δική του ιστορία στην ελληνική τηλεόραση.

Το 1999 προβλήθηκε πρώτη φορά από το Mega με παρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλου και σημείωσε απίστευτα νούμερα τηλεθέασης. Θεωρείται το δημοφιλέστερο τηλεπαιχνίδι που προβλήθηκε ποτέ στην τηλεόραση, το οποίο είχε ως έπαθλο το αστρονομικό ποσό των 50.000.000 δραχμών.

Ο παίκτης έπρεπε να απαντήσει σε μια ερώτηση έχοντας 4 επιλογές. Στη διάθεσή του είχε τρεις βοήθειες, το 50-50, τη βοήθεια του κοινού και του τηλεφώνου. Ενώ προχωρούσε το παιχνίδι οι ερωτήσεις γινόταν πιο δύσκολες και τα ποσά που κέρδιζε αυξάνονταν. Στην πρώτη σωστή ερώτηση ο παίκτης κέρδιζε 20 χιλιάδες δραχμές και όταν έφτανε στην 15η και τελευταία το ποσό είχε ανέβει στα 50 εκατομμύρια.

Το τηλεπαιχνίδι παρακολουθούσαν φανατικά χιλιάδες τηλεθεατές. 

Ο πρώτος που κατάφερε να νικήσει το "τέρας" και να κερδίσει το ποσό των 50 εκατομμυρίων ήταν ο Γιώργος Γεωργόπουλος. Το συγκεκριμένο επεισόδιο έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης. Προβλήθηκε το 2001 και ο παίκτης κατάφερε να φτάσει μέχρι το τέλος. Η τελευταία ερώτηση που κλήθηκε να απαντήσει ήταν 

"Τι εικονίζεται πάνω στο οδικό σήμα, που ειδοποιεί για την ύπαρξη εστιατορίου;'

Ο παίκτης είχε τις εξής επιλογές:

  • Πιρούνι δίπλα σε μαχαίρι (Α)
  • Πιρούνι δίπλα σε κουτάλι (Β)
  • Πιρούνι-μαχαίρι χιαστί (Γ)
  • Πιρούνι-κουτάλι χιαστί (Δ)

Σωστή απάντηση ήτα η Δ και ο Γεωργόπουλος έφυγε από το πλατό πλουσιότερος κατά 50 εκατομμύρια δραχμές.

thecaller.gr

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.

Αύξηση των τιμών σε τσάντες και σχολικά είδη από χρόνο σε χρόνο, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες 36 χώρες, διαπιστώνει έρευνα της picodi.com, που δείχνει ότι το κόστος για τον Έλληνα γονιό είναι σχετικά υψηλό, ως ποσοστό του μέσου μηνιαίου μισθού του