Οι θεατρικές πρεμιέρες του Απριλίου

2018-03-30

Οι παραστάσεις που ανοίγουν αυλαία στο κλείσιμο της θεατρικής σεζόν.

«Ο Ηλίθιος»: Ο Νίκος Διαμαντής σκηνοθετεί τον έργο του Ντοστογέφκσι με τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον Γιάννη Στάνκογλου, τη Μαρία Κίτσου, τη Λένα Παπαληγούρα κι άλλους γνωστούς ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. (13 Απριλίου, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά)

«Medeamaterial (Μήδειας Υλικό)»: Το σπάνια παιγμένο στην Ελλάδα έργο του Χάινερ Μίλλερ, που περιγράφει έναν κόσμο γεμάτο βία και έλλειψη επικοινωνίας, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Ευφροσύνης Μαστρόκαλου. (11 Απριλίου, Bios)

«Ένας στρατιώτης που τον έλεγαν Λαβ»: Tο έργο του Ιάσονα Σίγμα που ξεχώρισε και τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Συγγραφής Θεατρικού Έργου 2016 από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, αναδεικνύει έναν παγκόσμιο πολιτικό προβληματισμό και την απελπισμένη ανάγκη του ανθρώπινου είδους να εξεγερθεί ενάντια στην έλλειψη ανθρωπιάς και να ορίσει ξανά σ' αυτούς τους ακραίους μεταβατικούς καιρούς την αγάπη. (12 Απριλίου, Εθνικό Θέατρο - Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»)

«Ιούλιος Καίσαρας»: Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Νατάσσας Τριανταφύλλη, ο Ρένος Χαραλαμπίδης ερμηνεύει την υπερβατική προσωπικότητα του Ιούλιου Καίσαρα, τον δίκαιο Βρούτο, τη στρατιωτική πειθαρχία του Κάσσιου και την καρδιά του Αντώνιου. (12 Απριλίου, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν- Φρυνίχου)

«Εκκλησιαστής»: Μια εικαστική χορογραφία για το αρχετυπικό κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης. Μια όπερα δωματίου για τη ματαιότητα της ανθρώπινης φύσης από τον Αντώνη Αντωνόπουλο. (12 Απριλίου, Bios)

«Pessoa»: Ο Θανάσης Ακοκκαλίδης και η ομάδα του ζωντανεύουν τα πρωτότυπα κείμενα του Φερνάντο Πεσσόα. (12 Απριλίου, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης)

«Η Εβραία - Ο Χαφιές»: Η Ανδρονίκη Χριστάκη σκηνοθετεί δύο μονόπρακτα του έργου του Μπρεχτ «Τρόμος και αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ», με τη Μαρλέν Καμίνσκυ και τη Δώρα Τσίγκα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. (13 Απριλίου, Από Μηχανής Θέατρο)

«Αναζητώντας τον Αττίκ»: Η παράσταση της Σοφίας Σπυράτου επιστρέφει με ανανεωμένη διάθεση κι έναν δυναμικό θίασο όπου πρωταγωνιστούν ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο Άκης Σακελλαρίου, η Κατερίνα Παπουτσάκη, η Νάντια Κοντογεώργη, ο Μίνως Θεοχάρης, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης. (13 Απριλίου, Θέατρο Παλλάς)

«Έλα να παίξουμε»: Οι Γεωργία Πιερρουτσάκου και Λάζαρος Βαρτάνης αφηγούνται την πιο απίθανη - μα πέρα για πέρα αληθινή - ερωτική ιστορία. Τη δική τους. (14 Απριλίου, Επί Κολωνώ)

«Εθνικός Ελληνορώσων»: Η κωμωδία του Αντώνη Τσιοτσιόπουλου σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη είναι ένα έργο για ξεχειλωμένες φανέλες, ξεφούσκωτες μπάλες και εγκλήματα. Μεταφορικά και κυριολεκτικά. Εξ' αμελείας και μη. (14 Απριλίου, Από Μηχανής)

«Ευγενία ντε Φρανβάλ»: Το έργο του Μαρκήσιου ντε Σαντ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε θεατρική διασκευή, σκηνική σύνθεση και ερμηνεία των Δημήτρη Κάτση, Αλέξανδρου Μητρόπουλου, Μαρίας Μπακέα και Μαργαρίτας Παπαντώνη. (14 Απριλίου, Vault)

«Ουρανία»: Ένας αμφίθυμος μονόλογος του Γεράσιμου Ευαγγελάτου πάνω στο όνειρο και τη ματαίωσή του, πάνω στον απόλυτο έρωτα και την ολοκληρωτική μοναξιά. (16 Απριλίου, 104)

«Βάτραχοι-project»: Πώς θα παιζόταν ένα έργο του Αριστοφάνη σε μια μικρή κλειστή σκηνή, δίχως χορούς και πανηγύρια, δίχως την υποχρέωση του "μεγάλου θεάματος" που όλοι αναμένουν στα ανοιχτά θέατρα; (16 Απριλίου, Από Μηχανής)

«Το Δόντι του Καρχαρία»: Παράσταση βασισμένη στην ομώνυμη νουβέλα της Έλενας Ακανθιάς για μια ιδιότυπη γιορτή ζώων και ανθρώπων. (18 Απριλίου, Μπάγκειον)

«Μετά την πρόβα»: Το έργο του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν σε νέα μετάφραση του Χρήστου Μαρσέλλου και σκηνοθεσία του Περικλή Μουστάκη με πρωταγωνιστές τον Περικλή Μουστάκη, τη Μαρία Ναυπλιώτου και την Πηνελόπη Τσιλίκα. (18 Απριλίου, Οδού Κυκλάδων-Λευτέρης Βογιατζής)

«ΚΤΕΛ για Κρέστενα»: Ο Γιώργος Καλογερόπουλος με την ομάδα του επανέρχονται με ένα επαρχιακό δράμα βασισμένο στο «Λεωφορείον ο Πόθος» του Τ. Ουίλιαμς. (18 Απριλίου, Από Μηχανής)

«Ένας Ήρωας του Καιρού μας»: Παράσταση βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Μιχαήλ Λέρμοντoφ σε σκηνοθεσία Βασίλη Καλφάκη. (18 Απριλίου, 104)

«Γλάρος»: Ο Κωνσταντίνος Χατζής ανεβάζει το αριστούργημα του Άντον Τσέχωφ μαζί με την Ομάδα Χρώμα και τους Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, Κλέων Γρηγοριάδης, Θανάσης Δήμου, Τζίνα Θλιβέρη, Μάγδα Λαδά, Νικόλας Μακρής, Ηλέκτρα Νικολούζου, Γιώργος Παπαπαύλου, Ένκε Φεζολλάρι, Γιάννης Χαρτοδιπλωμένος στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. (19 Απριλίου, Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν - Υπόγειο)

«Μισάνθρωπος»: Η πικρή κωμωδία του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη, σε μετάφραση Γιάγκου Ανδρεάδη και διασκευή για έξι πρόσωπα της Ανδρεάδη και του Άρη Ασπρούλη σε νέα ελληνική έμμετρη απόδοση 1.600 στίχων. (20 Απριλίου, Σύγχρονο Θέατρο)

«Γκέμμα»: Μια παράσταση υπαρξιακού προσδιορισμού του ανθρώπου στη σύνολη ρότα της αρχής και του τέλους του σε σκηνοθεσία Πάνου Αγγελόπουλου με την Κατερίνα Διδασκάλου να πρωταγωνιστεί μεταξύ άλλων. (20 Απριλίου, Θέατρο Βρετάνια)

«Η Κυρά της Θάλασσας»: Ο Δημήτρης Αγαρτζίδης και η Δέσποινα Αναστάσογλου παρουσιάζουν μία ελεύθερη μεταφορά του έργου του Χένρικ Ιψεν. (20 Απριλίου, Θεάτρου του Νέου Κόσμου - Κεντρική Σκηνή)

«Ο Σημαιοφόρος»: Παράσταση βασισμένη στο ποίημα του Rainer Maria Rilke «Το τραγούδι του έρωτα και του θανάτου του σημαιοφόρου Χριστόφορου Ρίλκε» από την Oμάδα Ubuntu. (21 Απριλίου, 104)

«Ένας καλός λόγος»: Ο Αργύρης Πανταζάρας ερμηνεύει ένα μονόλογο για έναν κυβερνητικό Αξιωματούχου, λίγες στιγμές πριν απευθύνει δημόσιο διάγγελμα, σε σκηνοθεσία και δραματουργία δική του και της Ελίνας Μαντίδη. (23 Απριλίου, Θέατρο Οδού Κυκλάδων - Λευτέρης Βογιατζής)

«Cats»: Το θρυλικό μιούζικαλ του Andrew Lloyd Webber μιλάει ελληνικά με τον Δημήτρη Μαλισσόβα να σκηνοθετεί και την Σόνια Θεοδωρίδου να πρωταγωνιστεί. (25 Απριλίου, Θέατρον Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος)

clickatlife.gr

Οι κατσίκες μπορούν να διακρίνουν τις διαφορετικές ανθρώπινες εκφράσεις και προτιμούν τα γελαστά πρόσωπα από τα θυμωμένα, αποκαλύπτει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης απάντησε ότι η διαδικασία, η οποία αποτελείται από δύο φάσεις (η πρώτη είναι τον Ιούλιο και η δεύτερη τον Σεπτέμβριο), δεν έχει τελειώσει.