Λύκειο στην Κυψέλη με «γυμνά» θεμέλια για 8 χρόνια: Παρέμβαση του Δήμου Αθηναίων για την στατικότητα

2023-10-10

Λύση στο πρόβλημα στατικότητας κτιρίου, στο οποίο στεγάζεται το 39ο Λύκειο στην Κυψέλη, δίνει ο δήμος της Αθήνας,

Οκτώ χρόνια μετά, ο Δήμος Αθηναίων, όπως δηλώνει στο Dnews, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Φοίβος Αξιώτης, παράκαμψε το θέμα αρμοδιοτήτων και με δική του πρωτοβουλία, ξεκινά τα έργα, για την αποκατάσταση του κτιρίου.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, προσπαθεί εδώ και 8 χρόνια να βρει λύση, όταν αποσταθεροποιήθηκε το πρανές, σε μία πλευρά του κτιρίου και αποκαλύφθηκε μέρος των θεμελίων.

«Οι άνθρωποι πάλευαν οκτώ χρόνια, αλλά εμείς δεν κοιτάμε αρμοδιότητες, γιατί αντικειμενικά το θέμα της σταθεροποίησης του πρανούς στο συγκεκριμένο σχολείο, δεν είναι αρμοδιότητα του δήμου. Εμείς όμως δεν σταθήκαμε σε αυτό, δεν έχει καμία σημασία.

Πέρσι με ενημέρωσαν για το συγκεκριμένο θέμα, επισκέφθηκα το σχολείο και είδα τι συμβαίνει. Έδωσα εντολή να γίνει με δική μας εργολαβία το έργο. Η εργολαβία συμβασιοποιήθηκε τον Ιούλιο εκπονήθηκε η μελέτη και κατά τη φάση της εκτέλεσης, ο εργολάβος είδε ότι σε κάποιο σημείο, σχετικά με την κατασκευή και ένα μηχάνημα που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί, η εργολαβία ήταν τεχνικά ανεφάρμοστη. Έγινε μία μικρή τροποποίηση της μελέτης, από τον ίδιο τον εργολάβο και σήμερα ξεκίνησαν οι εργασίες», καταλήγει ο κ. Αξιώτης.

Η κ. Κουραχάνη Μαρία, πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 39ου Λυκείου στην Κυψέλη, λέει από την πλευρά της ότι «αν δε δούμε τα μηχανήματα, δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ξεκίνησε το έργο, μετά από τόσα χρόνια. Πριν οκτώ χρόνια ξεκίνησε να υποχωρεί η πλαγιά. Βγήκαν στην επιφάνεια οι κολώνες του κτιρίου και όπως είναι φυσικό ανησυχούσαμε για τα παιδιά μας. Προσπαθούσαμε οκτώ χρόνια, αλλά δε μας άκουγε κανείς», καταλήγει.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και ο Palmos 96.5 τιμούν τα άτομα με αναπηρία και αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της ειδικής αγωγής μέσα από μία άκρως συγκινητική μουσική εκδήλωση, με έναν δυνατό συμβολισμό αφιερωμένο στο σύγχρονο συμπεριληπτικό σχολείο.