Κερδίστε το βιβλίο "ΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΘ' ΕΞΙΝ" του Τάσου Αγγελίδη Γκέντζου!

2018-05-07

Καλοκαίρι έρχεται και το Patission.gr και οι εκδόσεις Ωκεανός διοργανώνουν διαγωνισμό και προσφέρουν σε 2 τυχερούς το βιβλίο του Τάσου Αγγελίδη - Γκέντζου "ΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΘ' ΕΞΙΝ"

Η διαδικασία συμμετοχής στο διαγωνισμό είναι απλή. Κάντε Like στην σελίδα μας στο facebook, like στην δημοσίευση αυτή, κοινοποίηση και γράψτε ένα σχόλιο. Ο διαγωνισμός θα ισχύει μέχρι 20/5 και η κλήρωση των νικητών θα γίνει στις 21/5. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στην σελίδα μας στο facebook ενώ η παραλαβή του βιβλίου θα γίνει από τις εκδόσεις Ωκεανός, Σόλωνος 136, Τ.Κ. 10677, Αθήνα, τηλ.: 2103829339

λίγα λόγια για το βιβλίο

 Ο Αλέξης Δημόγλου, η γυναίκα του η Όλγα και ο κουμπάρος τους ο Μιχάλης έχουν μεγαλώσει μαζί από παιδιά. 

Τριάντα χρόνια
μετά την αποφοίτησή τους από το λύκειο, για διαφορετικούς λόγους... βρίσκονται και οι τρεις τους στην Καβάλα, την πόλη των παιδικών χρόνων και των εφηβικών ερώτων.
Το πρώτο βράδυ της παραμονής τους στην πόλη θα είναι μοιραίο
για την μετέπειτα ζωή τους. Ο Αλέξης συναντά παλιούς τους συμμαθητές σε ένα ταβερνάκι της πλατείας του Αγίου Νικολάου, ο Μιχάλης επισκέπτεται το πατρικό του σπίτι και η Όλγα κρυφά από τον άνδρα της καταλύει σε ένα κεντρικό ξενοδοχείο.

Το άλλο πρωί η γνωστή καθηγήτρια της Φαρμακευτικής Όλγα Γεωργακά βρίσκεται νεκρή στο δωμάτιο της. Τα νέα δεν αναστατώνουν μόνο τους γονείς της νεκρής γυναίκας και την ηρεμία της επαρχιακής πόλης, αλλά και την κυρία Αδαμαντίνα, παλιά παραδουλεύτρα της οικογένειας Γεωργακά και μητέρα του Μιχάλη Γαλάνη.
Δολοφονία ή αυτοκτονία;
Οι ύποπτοι για τον Ηρακλή Κρόκο - τον αστυνομικό διευθυντή της περιοχής - είναι πολλοί. Ο άνδρας της, ο κουμπάρος της, ένας παλιός ανεκπλήρωτος έρωτας του συζύγου της, η νεαρή ερωμένη του Αλέξη η Λίνα, δημοσιογράφοι...
Όλοι τους ύποπτοι "καθ' έξιν!"
Θα καταφέρει άραγε το λαγωνικό του "μικρού Μόντε Κάρλο" να διαλευκάνει την υπόθεση... όπως θα έκανε ο Ηρακλής Πουαρώ;

  • Κατηγορία:Ελληνική Πεζογραφία/Λογοτεχνία
  • Ημ. Έκδοσης:ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017
  • ISBN:978-618-5284-40-4
  • Σελίδες: 496
  • Ένα εξαιρετικό μυθιστόρημα χαρακτήρων που ξαφνιάζουν τον αναγνώστη με την ανθρωπιά, αλλά και με την πολυπλοκότητα των σκέψεων και των συναισθημάτων τους, ένα ευαίσθητο έργο με μυστήριο, δυνατή πλοκή και δράση που συναρπάζει

  • Κατηγορία:Ελληνική Πεζογραφία/Λογοτεχνία
  • Ημ. Έκδοσης:ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017
  • ISBN:978-618-5284-40-4
  • Σελίδες: 496
  • Κριτικές βιβλίου

    Μαρία Διαμαντοπούλου 

    ΤΑΣΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ-ΓΚΕΝΤΖΟΣ. «ΥΠΟΠΤΟΙ ΚΑΘ'ΕΞΙΝ» Το καλό βιβλίο ποτέ δε σου δίνει μασημένη τροφή. Ούτε σε παρακαλάει να το βιώσεις. Σε αρπάζει, απλά και ξαφνικά από το χέρι και σε οδηγεί σε απόκρημνα μονοπάτια. Δεν είναι προβλέψιμο, ούτε μονόπλευρο, γιατί σ' αυτή την περίπτωση θα ήταν δημοσιογραφικό ρεπορτάζ, με όλα τα κλισέ που το συνοδεύουν, όπως και τα περισσότερα αστυνομικά μυθιστορήματα. Ως συνήθως, στο συγκεκριμένο είδος, γίνεται ένας φόνος, μαζεύονται οι ύποπτοι, ο -συνήθως σχεδόν περιθωριακός, αλκοολικός, διαζευγμένος - μπάτσος βρίσκει τον φονιά και τέλος. Τις περισσότερες φορές τον βρίσκει και ο αναγνώστης, πριν τον επικεφαλής της έρευνας... Καμία εμβάθυνση στους χαρακτήρες, στα συναισθήματα ,στον ψυχικό κόσμο των προσώπων, εξέλιξη μηχανική και αναμενόμενη.Βρίσκουμε τον ένοχο και τέλος. Καμία σχέση με το μυθιστόρημα του Τάσου Αγγελίδη- Γκέντζου , «Ύποπτοι καθ' έξιν», που δύσκολα μπορεί να χαρακτηριστεί αποκλειστικά αστυνομικό μυθιστόρημα, αλλά προχωρά το λογοτεχνικό αυτό είδος ένα βήμα παρακάτω. Ήδη από τη αρχή, τα πρόσωπα έχουν υπόσταση, προσωπικότητα, ζωή. Ακολουθούμε την πορεία τους, εισερχόμαστε στην ψυχοσύνθεση και γνωρίζουμε το χαρακτήρα τους. Από τα παιδικά τους χρόνια, μέχρι το σημείο μηδέν, τη δολοφονία ή αυτοκτονία. Η Όλγα, το θύμα, δεν είναι απλά ένα πτώμα σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Ο σύζυγός της, ο Αλέξης και ο κουμπάρος τους ο Μιχάλης δεν είναι απλά οι κύριοι ύποπτοι. Ούτε οι υπόλοιποι ήρωες που τους πλαισιώνουν είναι απλά πιόνια της δολοφονικής σκακιέρας. Το πανέξυπνο τέχνασμα του συγγραφέα να τους βάλει να παραδώσουν γραπτά την απολογία τους, μας επιτρέπει να βουτήξουμε βαθιά στη ζωή και στην ψυχή τους. Να κατανοήσουμε τα κίνητρα, τους φόβους και τις επιθυμίες τους. Να κατανοήσουμε ότι όλοι μας είμαστε ικανοί να φτάσουμε στα άκρα, επειδή ακριβώς είμαστε άνθρωποι. Όχι ψεύτικοι, χάρτινοι ήρωες ενός βιβλίου, που ζουν κάπου μακριά, αλλά σύγχρονοι άνθρωποι που ζουν στη σημερινή Ελλάδα, με όλες τις παθογένειες που αυτό συνεπάγεται. Ξεχωριστή και βαθύτατα ανθρώπινη η παρουσία του αστυνομικού διευθυντή και βασικού πρωταγωνιστή ,Ηρακλή Κρόκου, που καταρρίπτει το αστυνομικό στερεότυπο. Ευγενής, με ξεχωριστές ευαισθησίες, βαθιά καλλιεργημένος και καθόλου άγριος (ως είθισται),με συμπόνια και γνώση της ανθρώπινης ψυχολογίας, καλείται ως άλλος Ηρακλής Πουαρό να λύσει το μυστήριο. Μοιάζει μπλεγμένος στον ιστό μιας τεράστιας αράχνης, καθώς αποκαλύπτονται νέα στοιχεία και η λίστα των υπόπτων μεγαλώνει .Δεν τον ενδιαφέρει απλά να διελευκάνει την υπόθεση. Συμπάσχει, συγκινείται, οργίζεται και αγωνίζεται να κρατήσει τις λεπτές ισορροπίες που επιβάλλει η θέση του, αλλά και η μικρή κοινωνία όπου ζει. Το πεδίο δράσης δεν είναι η μεγαλούπολη, όπου όλοι είναι άγνωστοι μεταξύ αγνώστων. Όλοι αλληλεπιδρούν σε μια μικρή, κλειστή κοινωνία όπως αυτή της Καβάλας και κάποιοι έχουν πολλά να κρύψουν, περιπλέκοντας τα πράγματα. Ο ίδιος βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα. Δεν είναι άτρωτος, ούτε υπεράνθρωπος, αλλά κερδίζει τη συμπάθεια μας λόγω των αδυναμιών του. Είναι ένας από εμάς, προσιτός, ωστόσο ξεχωριστός. Η κάθαρση έρχεται ξαφνικά, απρόβλεπτα και κατακλυσμιαία. Όχι ,όμως, αδικαιολόγητα, γνωρίζοντας σε βάθος τα πρόσωπα. Το τέλος δεν είναι ξεκάρφωτο, αλλά ούτε και αναμενόμενο! Ο συγγραφέας δεν παρατά τους ήρωες του με το που λύνεται το μυστήριο, αλλά τους ακολουθεί και μετά. Δικαιώνονται όλοι και βρίσκουν τον τρόπο να συνεχίσουν παρακάτω, με τρόπο ρεαλιστικό ,αλλά ταυτόχρονα όμορφο. Η αληθινή ζωή δεν έχει πάντα παραμυθένιο τέλος, αλλά τις περισσότερες φορές προσφέρει εναλλακτικές κατάλληλες για τον καθένα. Αρκεί, βέβαια, να μείνει ζωντανός... 

     
    Μαρία Περατικού Κοκαράκη 

    Τάσου Αγγελίδη Γκέντζου :" Ύποπτοι καθ έξιν" εκδ. Ωκεανός. Κλείνω το βιβλίο με μια αίσθηση δοκιμασμένης δημιουργικότητας και αναγνωστικής ευχαρίστησης. Οφείλω να πω, πως μετά την Αγκάθα Κρίστι και τον Γιάννη Μαρή, που διάβαζα στα εφηβικά μου χρόνια, δεν διάβαζα αστυνομικά μυθιστορήματα. Το "Υποπτοι καθ έξιν" με τράβηξε από το εξώφυλλό του και από τις πρωτες του σελίδες! Το σκηνικό της όλης έμπνευσης, η επιστροφή στον γενέθλιο χώρο των ηρώων του συγγραφέα προκαλούν τον αναγνώστη σε ένα συντροφικό ταξίδι ταύτισης, αφού μεγαλώνοντας ο άνθρωπος στριφογυρίζει σε όλα εκείνα που τον "παιδαγώγησαν"... Καίριο λοιπόν σημείο η επιστροφή στα προηγούμενα χρόνια, τα οποία τον καθένα αναμετρούν με τον ρομαντισμό, μα και με ένα είδος απολογισμού. Αιχμηρό σημείο και η επιτυχία ή αποτυχία στον αμείλικτο χρόνο. Με αυτά ως πρώτη ύλη του ο συγγραφέας, μαζί με την πρόσκληση συνάντησης παλιών φίλων και συμμαθητών ξεκινά την αστυνομική του πλοκή. Η γραφή καθηλωτική ως και ανατρεπτική με τους πλούσιους διαλόγους να δημιουργούν τόσο ζωντανές εικόνες, που ο αναγνώστης "ρουφά" τη συνέχεια για να φτάσει στο τελος. Οι κοφτές, αποσιωποιητικές προτάσεις, τις οποίες συνθέτει ο συγγραφέας, με ιδιαίτερο, προσωπικό τρόπο - προσωπικά με καθήλωσαν- προσθέτουν στην εξελιξη της ιστορίας το αστείρευτο ενδιαφέρον! Πρωτότυπα, καινοτόμα στο τέλος του κάθε κεφαλαίου ο συγγραφέας δίνει τις σημειώσεις του υπευθύνου της έρευνας αστυνομικού, Ηρακλή Κρόκου, του Πουαρό της Καβάλας. Στοιχείο που μπολιάζει την αγωνία στον αναγνώστη. Στη μυθιστορία του "φόνου" προστίθεται η κοινωνική δομή της προηγούμενης "αυστηρής" παρωπιδιασμένης γενιάς, την οποία ο συγγραφέας επεκτείνει στη σημερινή, αφού πρώτα συνυφαίνει τα αποτυπώματα, που αφήνει σε ψυχολογικό επίπεδο. Τούτο προβληματίζει μα και βαθαίνει τη γραφή και σύλληψη του κ. Γκέντζου και που μας θυμίζει τη ρήση του Ηράκλειτου:" τα βάθη ( όρια) της ψυχής όσο κι αν προχωράς δεν θα μπορέσεις να τα βρεις, από οποιαδήποτε οδό κι αν πορευτείς". Οι χαρακτήρες φοβούνται διακριτικά και αναφύονται σύμφωνα με τον δρόμο της ζωής τους, προκαλώντας στον αναγνώστη το κλιμακωτό ενδιαφέρον του. Μιας ζωής που λίγο πολύ συμβάλει στη δόμηση της προσωπικότητας τους και στις "ανθρώπινες" αντιδράσεις, ενέργειες, πράξεις τους. Χαρακτήρες που ζουν δίπλα μας, τους συναναστρεφόμαστε, οι οποίοι επηρεάζονται από τη δύσκολη ή εύκολη βιωτη τους. Πνιγμένοι στις επιλογές τους, οι οποίες "αποδυνατίζουν" αντιστάσεις, στην δήθεν κοινωνική υπόσταση και ηθική. Την αυλαία θα κλείσει η προτροπή μου να διαβάσετε το βιβλίο μα και το ξάφνιασμα της εξέλιξης σε μελλοντικά χρονικά όρια... Μαρία Περατικού Κοκαράκη. 15/2/18. Κύπρος 

    Β ι ο γ ρ α φ ι κ ό

    Αγγελίδης- Γκέντζος Τάσος Ο Τάσος Αγγελίδης Γκέντζος (www.aggelidisgentzos.gr) γεννήθηκε στην Κολονία και μεγάλωσε στην Καβάλα, όπου τελείωσε το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο. Αποφοίτησε από το Φιλολογικό Τμήμα της Φιλοσοφικής σχολής του ΑΠΘ με μαθήματα ειδίκευσης από τους τομείς της Κλασικής Φιλολογίας και της Μεσαιωνικής και Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας. Παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα στη Νεοελληνική Ποίηση και Πεζογραφία και στη Βυζαντινή Ιστορία. Δίδαξε για χρόνια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σήμερα εργάζεται ως φιλόλογος στο Πρώτο Λύκειο του Αμερικανικού Κολεγίου Ανατόλια, έχοντας παράλληλα αναπτύξει πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες γύρω από τα ταξίδια, τα Μ.Μ.Ε και τον πολιτισμό. Του αρέσει να αρθρογραφεί σε ηλεκτρονικές εφημερίδες και να γράφει κριτικές για θεατρικές παραστάσεις. Η εβδομαδιαία εκπομπή του στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης fm 100,6 τον γεμίζει αισιοδοξία και χαρά.

    Παρατίθεται πιο κάτω, συνέντευξη που παραχωρήθηκε από τον Τάσο Αγγελίδη Γκέντζο στον δημοσιογράφο και συγγραφέα, Κυριάκο Κουζούμη.

    1. Τι είναι αυτό που σας παρακινεί να γράφετε; Πρόκειται για μια εσωτερική ανάγκη δημιουργίας; 

    Το γράψιμο για μένα δεν ήταν εσωτερική ανάγκη. Έγινε με τον καιρό...

    2. Πολλοί υποστηρίζουν πως μέσα στα απλά και καθημερινά στοιχεία φωλιάζουν στοιχεία έμπνευσης ή γενικότερα στοιχεία που πυροδοτούν την καρδιά και τον νου. Αλήθεια εσείς μέσα από τι εμπνέεστε;
    Αυτό που λέτε είναι σωστό! Με εμπνέει το καλό και το κακό, η ψευτιά και η αλήθεια, η υποκρισία και η καθαρότητα. Οι αντιφάσεις στο χθες και στο σήμερα... Με εμπνέει δηλαδή η ίδια η ζωή!

    3. Τι νομίζετε πως έχει ανάγκη να διαβάζει ο σύγχρονος Έλληνας; Ρομαντικές ιστορίες, αστυνομικές πλοκές, κοινωνικά θέματα, ζητήματα επικαιρότητας, παραμύθια φανταστικές ιστορίες... Και γιατί;Θα απαντήσω έμμεσα στην ερώτησή σας! Ο σύγχρονος Έλληνας έχει ανάγκη από παιδεία. Να διαβάσει κάτι... και να πάρει ανάσες το μυαλό και η ψυχή του από αυτό! Από που να την πάρει όμως αυτή την παιδεία; Δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος... Από τους συγγραφείς που προσπαθούν να βγάλουν ένα βιβλίο και να γίνουν γνωστοί; Από τους συγγραφείς που νοιάζονται για την επιταγή στο τέλος του χρόνου; Από τους εκδότες που εκδίδουν αυτά που "ζητά η αγορά"; Μήπως από τους αξιότιμους... κριτικούς του βιβλίου; Πολλά είπα...

    4. Τι νομίζετε πως προσφέρει η λογοτεχνία στον αναγνώστη; Πρόκειται για ένα άλλο ταξίδι σε κόσμους ιδεατούς, ονειρικούς αλλά και γήινους ή πρόκειται απλά για μια ενδιαφέρουσα ενασχόληση, ώστε να ξοδέψει κανείς τον ελεύθερό του χρόνο;

    Η λογοτεχνία προσφέρει πολλά σε αναγνώστη και δημιουργό. Πόσοι όμως είναι αυτοί οι συγγραφείς που γράφουν λογοτεχνία; Πόσοι αναγνώστες διαβάζουν λογοτεχνία; Ποιος θα κρίνει τι είναι και τι δεν είναι λογοτεχνικό; Οι εκδοτικοί οίκοι απορρίπτουν πραγματικά λογοτεχνικά έργα για να βγάλουν αυτά που ζητά το αναγνωστικό κοινό! Δεν τους κατηγορώ... Οι άνθρωποι έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να επιλέγουν αυτά που τους ευχαριστούν και οι επιχειρήσεις να κάνουν την δουλειά τους. Δεν είναι κακό να θέλουν να επιβιώσουν σε τούτα τα δύσκολα χρόνια.

    5. Ποια είναι η γνώμη σας πάνω στην ψηφιοποίηση των βιβλίων; Νομίζετε πως οι μικρές οθόνες των κινητών ή των tablets θα αποσπάσουν μεγαλύτερο κομμάτι από την «πίτα» ή πως τελικά το έντυπο και χειροπιαστό βιβλίο θα παραμείνει κλασική αξία, την οποία δεν θα «σκιάζει φοβέρα καμιά»;
    Το έντυπο βιβλίο θα υπάρχει! Θέλω να υπάρχει... Ξέρω πως η νέα γενιά είναι γενιά της τεχνολογίας, αλλά... Η νέα γενιά δε διαβάζει! Μακάρι τα πράγματα να αλλάξουν τα πράγματα και να βγω εγώ ψεύτης!

    6. Τι πραγματεύεται το δικό σας μυθιστόρημα; (όχι το οπισθόφυλλο) Και γιατί αποφασίσατε να καταπιαστείτε με ένα τέτοιο περιεχόμενο;
    Τα δικά μου μυθιστορήματα πραγματεύονται τις ανθρώπινες σχέσεις, τις αντοχές των ανθρώπων και το συχνό πέρασμα από το ένα μονοπάτι στο άλλο. Γράφω γιατί θέλω να πω όλα όσα αισθάνομαι. Και μερικές φορές επιλέγω να γράφω με άλλους! Στο τελευταίο μυθιστόρημα που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις "Ωκεανός", το "Έλα σε μένα", το οποίο γράψαμε μαζί με τον Παναγιώτη Κουντουρά προσπαθήσαμε και οι δύο να σεβαστούμε τις στιγμές της έμπνευσής μας και να δουλέψουμε σκληρά πάνω σε αυτές. Ίσως να μην αποφασίζεις με τι θα καταπιαστείς... μπορείς όμως να το οργανώσεις και να του χαρίσεις... να το στολίσεις με την ιδεολογία, την αισθητική και την φιλοσοφία σου! 

    7. Κάποτε η αγορά του βιβλίου είχε σχεδόν τον πρώτο λόγο. Πλέον όμως οι δανειστικές βιβλιοθήκες συγκεντρώνουν ολοένα και περισσότερους βιβλιοφάγους στους καταλόγους τους ενώ παράλληλα η ανταλλαγή βιβλίων έχει γίνει μόδα. Αυτά όμως έχουν αντίκτυπο στις πωλήσεις. Πώς κρίνετε αυτή τη διαδικασία και ειδικά στις μέρες μας που ο μέσος Έλληνας πολίτης ανταπεξέρχεται με δυσκολία στις οικονομικές του απαιτήσεις;
    Καλά κάνουν και δανείζονται! Ο κόσμος σήμερα δεν έχει να φάει... Προτιμώ να διαβάσει ένα βιβλίο δανεισμένο παρά να μείνει "νηστικός"! Αρκεί το βιβλίο αυτό να τον πάει παραπέρα και να μην τον ναρκώσει. Υπάρχουν και βιβλία "ναρκωτικά"... Ας φροντίσει το κράτος να επιδοτήσει το βιβλίο και τους εκδότες...

    8. Ποιο βιβλίο που διαβάσατε σας μάγεψε και παραμένει να το συλλογίζεστε με συγκίνηση και θαυμασμό. Και γιατί;
    Δε με μαγεύουν εύκολα... πρόσωπα και πράγματα. Μου άρεσαν πολλά βιβλία... κλασικά και μη!

    9. Ποιος συγγραφέας (Έλληνας ή ξένος) ήταν το πρότυπό σας ή τουλάχιστον ήταν αυτός που άγγιζε τις χορδές της ψυχής σας περισσότερο; Και γιατί;
    Τα πρότυπά μου δεν είναι από τον χώρο της τέχνης. Χορδές της ψυχής μου αγγίζει η ποίηση του Καβάφη και του Καρυωτάκη. Γιατί; Είναι κοντά στην δική μου αισθητική!

    ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

    1. Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλοι όσοι διαμένουν στην Ελλάδα και έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Εξαιρούνται οι εργαζόμενοι στην εταιρεία «Patission.gr» και στις εκδόσεις "Ωκεανός"  όπως και οι σύζυγοί τους και οι συγγενείς τους πρώτου και δευτέρου βαθμού.
    2. Ο διαγωνισμός θα ισχύει μέχρι 20/5 και η κλήρωση των νικητών θα γίνει στις 21/5. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στην σελίδα μας στο facebook ενώ η παραλαβή του βιβλίου θα γίνει από τις εκδόσεις Ωκεανός, Σόλωνος 136, Τ.Κ. 10677, Αθήνα, τηλ.: 2103829339 

    3. Εκ των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό, θα αναδειχθούν με κλήρωση 2 νικητές, που θα κερδίσουν από ένα βιβλίο. 

    4. Το δώρο είναι προσωπικό, δεν μεταβιβάζεται και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή άλλα δώρα.

    5. Η διοργανώτρια εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε τυχόν σωματική ή περιουσιακή βλάβη ή οποιουδήποτε άλλου είδους ζημία/δαπάνη προκληθεί στον νικητή ή/και τον συνοδό του από την λήψη του δώρου ή και την ακύρωση ή αναβολή πραγματοποίησης αυτού.
    6. Με δεδομένο ότι η διοργανώτρια εταιρεία στο πλαίσιο του διαγωνισμού θα επεξεργάζεται προσωπικά στοιχεία των συμμετεχόντων (ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο), αναλαμβάνει την υποχρέωση να τηρήσει τα αρχεία αυτά απόρρητα και να προβεί στην επεξεργασία τους στο απολύτως αναγκαίο μέτρο για τις ανάγκες διεξαγωγής και δημοσιότητας του διαγωνισμού, (δημοσιοποίηση του ονόματος των νικητών στο site και στις σελίδες του σε sites κοινωνικής δικτύωσης), λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων.
    7. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό αποτελεί ελεύθερη και σαφή εκ μέρους των συμμετεχόντων δήλωση κατά την έννοια του Ν. 2472/1997 για την εκ μέρους της εταιρείας τήρηση αρχείου με τα προσωπικά τους δεδομένα (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο) και την επεξεργασία τους από τη διοργανώτρια εταιρεία. Η δε αποδοχή του δώρου συνιστά συγκατάθεση του νικητή για τη χρήση του ονόματός του με σκοπό τη δημοσιοποίηση του διαγωνισμού και των αποτελεσμάτων του καθώς και για την επεξεργασία των προσωπικών του στοιχείων κατά τα παραπάνω. Οι νικητές ουδεμία αξίωση διατηρούν κατά της διοργανώτριας, εξ αυτού του λόγου και ουδεμίας αμοιβής ή αποζημίωσης δικαιούνται.
    8. Η διοργανώτρια εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ανακαλέσει το διαγωνισμό, να τροποποιήσει τους όρους του και να συντομεύσει ή να παρατείνει τη διάρκειά του.
    9. Η συμμετοχή στο διαγωνισμό προϋποθέτει γνώση και αποδοχή των όρων του.

    Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας! 

    Πληροφορίες - απορίες στο info@patission.gr