Επτά πράγματα που πρέπει να κάνετε για την καρδιά σας

2018-06-22

Η καρδιά και οιπαθήσεις της αποτελούν σημαντική αιτία θανάτου μαζί με τον καρκίνο και στην Ελλάδα, που το ποσοστό καπνιστών ειναι μεγάλο, το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορούμε να κάνουμε, όμως, για να κρατήσουμε την καρδιά μας γερή και δυνατή;

• Κόψτε το τσιγάρο. Ως γνωστόν, το τσιγάρο αυξάνει τις πιθανότητες καρδιακών νοσημάτων, ενώ κίνδυνο διατρέχει και ο παθητικός καπνιστής.

• Ακολουθήστε υγιεινή διατροφή. Επιλέξτε βιολογικά λαχανικά και φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, πλούσια σε φυτικές ίνες τρόφιμα και άπαχες πηγές πρωτεϊνών, όπως τα ψάρια και το κοτόπουλο. Περιορίστε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα, τρανς λιπαρά και νάτριο.

• Προσέξτε το βάρος σας. Οι υπέρβαροι άνθρωποι διατρέχουν επιπλέον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις.

• Περιορίστε το αλκοόλ. Όταν καταναλώνετε αλκοόλ, κάντε το με μέτρο. Η υπερκατανάλωση μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή σας πίεση.

• Αντιμετωπίστε τις χρόνιες παθήσεις. Αν έχετε υψηλή χοληστερόλη, αυξημένο σάκχαρο ή υψηλή αρτηριακή πίεση, ακολουθήστε τις οδηγίες ειδικού.

• Ασκηθείτε καθημερινά. Επιλέξτε αθλητικές ή άλλες δραστηριότητες, που μπορείτε να απολαύσετε. Το περπάτημα, το τρέξιμο ακόμα και ο χορός ενδείκνυνται για να διατηρήσετε τη φόρμα σας.

• Διαχειριστείτε το άγχος. Εάν αισθάνεστε ότι αγχώνεστε με το παραμικρό και γενικά καθημερινότητά σας σας στρεσάρει, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με έναν ειδικό για να μπορέσετε να διαχειριστείτε το άγχος σας. Μην το αμελείτε καθώς το στρες θεωρείται βασική παράμετρος των καρδιακών παθήσεων. Η γιόγκα, ο διαλογισμός, ο βελονισμός μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

clickatlife.gr

Μια απλή αλλαγή στα νύχια σας μπορεί να σας αλλάξει στη στιγμή τη διάθεση. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές γυναίκες αγαπούν τόσο το μανικιούρ, το οποίο παράλληλα χαρίζει μια περιποιημένη και προσεγμένη εμφάνιση στην κάθε γυναίκα.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics υποστηρίζει ότι αφού έχουμε πιει μια μικρή ποσότητα καφέ καταναλώνουμε 10% λιγότερη ποσότητα τροφής στο πρωινό μας γεύμα.