Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση χωρίς χριστιανούς αλλά με μουσουλμάνους, σιχ και ομοφυλόφιλους

2017-11-12

Η Tesco, μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόβαλε την πρώτη «χριστουγεννιάτικη» διαφήμιση των εορτών, η οποία είναι γεμάτη από πολυπολιτισμικό και πολυφυλετικό συμβολισμό, την ίδια ώρα που «θάβει» κάθε τι που θα μπορούσε να συνδεθεί με τον Χριστιανισμό.

Η διαφήμιση είναι η πρώτη σε μια εκστρατεία με τίτλο «Everyone's Welcome», στην οποία η εταιρεία στοχεύει να γιορτάσει την «ποικιλομορφία» των ομάδων που «γιορτάζουν» τα Χριστούγεννα - και πιθανώς να στοχεύσει σε ένα ραγδαίως «διαφοροποιημένο» καταναλωτικό κοινό.

Στο διαφημιστικό βλέπουμε μία ποικιλία διαφορετικών οικογενειών και ατόμων, όπως έναν άνδρα Σιχ με το χαρακτηριστικό τουρμπάνι, μια ομάδα μουσουλμάνων γυναικών με hijabs, ένα πιθανώς γκέι ζευγάρι με ένα μωρό, αλλά καθόλου «χριστιανούς» - εκτός αν υποθέσουμε ότι το λευκό χρώμα του δέρματος παραπέμπει στον χριστιανισμό.

Μία σκηνή που θα έδειχνε κάποια παρέα ανθρώπων σε εκκλησία ή κάποιοι σπίτι με σταυρό ή ακόμη κάποιον ιερέα ή καλόγρια θα φαινόταν λογικό, αλλά τίποτα το εμφανές που παραπέμπει σε χριστιανισμό δεν μπορεί να βρεθεί ούτε στο διαρκείας 30 δευτερολέπτων ούτε σε εκείνο του ενός λεπτού διαφημιστικό.
tilestwra.com

«Ουδεμία αύξηση της τιμής του νερού σχεδιάζει η ΕΥΔΑΠ, αντιθέτως μελετά το ενδεχόμενο μείωσής του», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Γιάννης Μπενίσης και χαρακτήρισε φανταστικά σημερινά δημοσιεύματα.

Ένας προορισμός παγκοσμίου επιπέδου αναδεικνύεται καθώς το επενδυτικό πλάνο για την αναγέννηση της Astir ολοκληρώνεται. Η επένδυση, συνολικού ύψους 650εκ. ευρώ, συνιστά το μεγαλύτερο τουριστικό έργο που υλοποιείται αυτήν τη στιγμή στη χώρα και περιλαμβάνει την πλήρη ανακαίνιση των ξενοδοχειακών υποδομών, την ανάπτυξη έως και 13 πολυτελών κατοικιών,...