Το κινητό τηλέφωνο αποτελεί πλέον ένα πραγματικό πυρήνα της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου.
Μετρό: αρχές Ιουλίου η γραμμή προς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια

Τον υπό κατασκευή σταθμό «Αγ. Βαρβάρα» στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, «Aγία Μαρίνα - Δημοτικό Θέατρο», ο οποίος θα δοθεί σε λειτουργία αρχές Ιουλίου, μαζί με τους σταθμούς «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», επισκέφθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μαζί με τον υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον γενικό γραμματέα Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη.
«Πριν από λίγους μήνες, είχα δεσμευτεί ότι στις αρχές του καλοκαιριού θα έχουμε έτοιμους τους τρεις πρώτους σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Για να το καταφέρουμε αυτό, όλο αυτό το διάστημα εργαστήκαμε εντατικά» τόνισε μετά την ξενάγησή του στο εργοτάξιο του σταθμού ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας ότι κατά την πανδημία του κορωνοϊού οι εργασίες συνεχίστηκαν, με αυστηρή τήρηση όλων των μέτρων ασφάλειας και προστασίας των εργαζομένων, σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
«Σήμερα, λοιπόν, μπορώ να επαναλάβω ότι θα είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας. Πλέον ολοκληρώνουμε τις δοκιμές όλων των συστημάτων, ώστε οι τρεις σταθμοί να λειτουργήσουν στις αρχές του προσεχούς Ιουλίου» πρόσθεσε. Όπως σημείωσε, «το τελευταίο εξάμηνο ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα που χρόνιζαν και δώσαμε λύση σε σημαντικά ζητήματα που παρέμεναν άλυτα για καιρό».
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, «δεν ολοκληρώνεται μόνο το κατασκευαστικό κομμάτι. Επιλύσαμε και το πρόβλημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους συγκεκριμένους σταθμούς και της διασύνδεσής του με το κεντρικό σύστημα».
Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι παρέλαβε άλυτο το συγκεκριμένο πρόβλημα και ως εκ τούτου ήταν ορατός ο κίνδυνος να ολοκληρωνόταν η κατασκευή των σταθμών, αλλά να μη μπορούν να λειτουργήσουν επειδή δεν θα μπορούσε ο κόσμος να επικυρώσει το εισιτήριό του. «Τέτοιες παράλογες καταστάσεις είχαμε να αντιμετωπίσουμε...» σχολίασε, συμπληρώνοντας πως «με τις κατάλληλες οδηγίες και ενέργειες και παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας, καταφέραμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να το λύσουμε και αυτό.
Πλέον, σε λιγότερο από δύο μήνες από σήμερα, οι εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού και της Νίκαιας θα μπορούν να απολαμβάνουν το Μετρό με άνεση και ασφάλεια».
Ο κ. Καραμανλής κατέληξε τονίζοντας πως «η εντατική δουλειά θα συνεχιστεί. Επόμενος στόχος να είμαστε συνεπείς και με το δεύτερο σκέλος της δέσμευσής μας, οι άλλοι τρεις σταθμοί τους οποίους παραλάβαμε με πολύ σοβαρές καθυστερήσεις, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς, να είναι έτοιμοι το 2022. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε μεθοδικά και σοβαρά, χωρίς μεγάλα λόγια».
Από την πλευρά του ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι «η δημιουργία νέων υποδομών είναι επιβεβλημένη για την αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες της πρωτεύουσας».
Υπογράμμισε, επίσης, πως «ο νέος σταθμός της Αγίας Βαρβάρας επεκτείνει το δίκτυο του Μετρό στη νευραλγική γραμμή που θα συνδέει την Αθήνα με τον Πειραιά» κι επισήμανε πως «με τη λειτουργία του νέου σταθμού, οι πολίτες της περιοχής θα δουν αμέσως βελτίωση όχι μόνο στις μετακινήσεις τους, αλλά και στην ποιότητα ζωής τους, καθώς έχει γίνει σημαντική δουλειά και στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου».
Το έργο σε αριθμούς
Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, «Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο», αποτελείται από σήραγγα μήκους περίπου 7,55 χλμ., έξι νέους σταθμούς («Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς», «Δημοτικό Θέατρο») και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού.
Το συμβατικό κατ' αποκοπή τίμημα του έργου (συμπεριλαμβανομένων των απρόβλεπτων, απολογιστικών και αναθεώρησης) ανέρχεται στα 467.462.000 ευρώ.
Οι εργασίες στην επέκταση της Γραμμής 3 έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 83%. Στο τμήμα των τριών πρώτων σταθμών βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη οι δοκιμές των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, ενώ σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται τα αρχιτεκτονικά τελειώματα και οι αποκαταστάσεις επιφανείας.
Πιο αναλυτικά, οι εργασίες πολιτικού μηχανικού (αρχιτεκτονικά, επιφάνειες, κ.λ.π.) έχουν ολοκληρωθεί κατά 90% στο σύνολο της επέκτασης και κατά 99,5% στους σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».
Οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες στο σύνολο της επέκτασης έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 69%, ενώ οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» είναι έτοιμοι σε ποσοστό 95% (το υπολειπόμενο 5% αφορά κυρίως σε δοκιμές).
Εντός του Ιουνίου, προγραμματίζεται η διενέργεια της τελικής δοκιμαστικής λειτουργίας με συρμό, και μετά την ολοκλήρωσή της οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» θα είναι έτοιμοι για εμπορική λειτουργία στις αρχές Ιουλίου 2020.
Μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα γίνονται δοκιμές σε διάφορα συστήματα λειτουργίας του Μετρό (πυρανίχνευση, τηλεχειρισμός του συστήματος παροχής ισχύος έλξης, αερισμού, διανομής χαμηλής τάσης, κ.λ.π.).
Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ αναμένεται να έχει έως τότε υλοποιήσει το σύστημα έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων, για την ομαλή λειτουργία των σταθμών. Οι επιφανειακοί χώροι δε, θα είναι πλήρως λειτουργικοί.
Οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» έχουν σχεδιαστεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με προτεραιότητα στα βιοκλιματικά χαρακτηριστικά.
Στον σταθμό του Πειραιά έχουν ολοκληρωθεί οι σκυροδετήσεις της πλάκας θεμελίωσης, στους σταθμούς «Μανιάτικα» και «Δημοτικό Θέατρο» έχουν ολοκληρωθεί οι σκυροδετήσεις, ενώ στο «Δημοτικό Θέατρο» είναι σε εξέλιξη εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων και εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Το σύνολο της επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία το καλοκαίρι του 2022.
naftemporiki.gr

Την εποχή που η οδός Πατησίων ήταν ακόμη χωματόδρομος και οι δεσποινίδες ανασήκωναν λιγάκι τα φορέματά τους για να μη σκονιστούν από τον δρόμο, την ώρα που έκαναν τη βόλτα τους στην περίφημη κηπούπολη Κυπριάδου, ένας Κεφαλλονίτης εφοπλιστής, ο Γιαννουλάτος, έχτισε ή αγόρασε ένα εντυπωσιακό κτίριο το οποίο διασώζεται ακόμη και σήμερα, στη συμβολή...
Ανοχύρωτη παραμένει η Αττική σε ενδεχόμενο πλημμύρας με ορατό τον κίνδυνο σε περίπτωση ακραίας καταιγίδας να «βυθιστούν» μεγαλα τμήματα πολλών δήμων του λεκανοπεδίου επηρεαζόμενων από τον Κηφισό, ο οποίος είναι ο κύριος αποδέκτης των υδάτων της πρωτεύουσας.
Το δικό του πάρκο σκύλων απέκτησε ο δήμος Γλυφάδας, στην οδό Σερρών στην Άνω Γλυφάδα και δίπλα στο «μπαλκόνι με θέα». Πρόκειται για το πρώτο τέτοιο πάρκο, ενώ, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, θα ακολουθήσουν κι άλλα, από το βουνό μέχρι την παραλία.
Πού ψηφίζω στις αυτοδιοικητικές εκλογές
Αντίστροφη μέτρηση για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, οι οποίες διεξάγονται σε μία περίοδο που ανέδειξε με «ηχηρό» τρόπο τον κομβικό ρόλο της Αυτοδιοίκησης στις ζωές των πολιτών.
Γ. Πατούλης: «Κεντρικοί δρόμοι του Πειραιά μετά από πολλά χρόνια εκσυγχρονίζονται και γίνονται πιο λειτουργικοί και πιο ασφαλείς για τους κατοίκους του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας»
"Αθήνα Ψηλά" δεν είναι μόνο ένα σύνθημα είναι ο στόχος μας, δήλωσε στον Αθήνα 9.84 η πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ και εκ νέου υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη, Νίκη Αραμπατζή.
Κλειστό για όλο το 2024 θα μείνει το ΟΑΚΑ
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης εξήγησε ποια ακριβώς είναι η κατάσταση με τη στέγη Καλατράβα.
Ο Δήμος Χανίων στο πλαίσιο της κοινωνικής και πολιτιστικής του προσφοράς γνωστοποιεί την έναρξη των εγγραφών στα μαθήματα εκμάθησης μουσικών οργάνων, που πλαισιώνουν τη Φιλαρμονική.
Την πεποίθηση του ότι είναι ο μόνος υποψήφιος που μπορεί να κερδίσει τον Κώστα Μπακογιάννη, εφόσον αναμετρηθεί μαζί του στο δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών εκφράζει ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων κ. Χάρης Δούκας.
Μειώθηκαν και άλλο οι γεννήσεις στην Ελλάδα
Περαιτέρω μείωση κατά 10,3% σημείωσαν οι γεννήσεις στην Ελλάδα πέρυσι και ανήλθαν σε 76.541 (39.558 αγόρια και 36.983 κορίτσια) σε σχέση με το 2021 που ήταν 85.346 (43.998 αγόρια και 41.348 κορίτσια).
Το Ertflix γίνεται πλέον διαθέσιμο στους Έλληνες ομογενείς -και όχι μόνο- για να παρακολουθούν από κάθε γωνιά της Γης το πλούσιο πρόγραμμα της ΕΡΤ. Έπειτα από τρία χρόνια επιτυχίας στην Ελλάδα, το ERTFLIX γίνεται International και ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.
Συνολικά 1.174 πρόστιμα βεβαιώθηκαν από την Τροχαία σε ελέγχους που διενεργήθηκαν στην Αττική το διάστημα 27 – 30 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του νέου ολιστικού σχεδίου ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας.
Για πρώτη φορά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, δικαιούνται αποζημίωση και τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής.
Μετράμε ήδη τέσσερα χρόνια από τη μέρα που αναλάβαμε την ευθύνη να αλλάξουμε συνήθειες για να αλλάξουμε προς το καλύτερο τον κόσμο.
Γεράσιμος Παπαδόπουλος για σεισμό: Αυτά είναι τα ρήγματα που απειλούν την Αττική με ισχυρή δόνηση
Ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος αναφέρεται σήμερα (1.10.2023) ανάρτησή του στα ρήγματα που απειλούν με έναν μεγάλο σεισμό την Αττική.