Απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

2017-11-02

Αυστηροποίηση των τεχνικών ελέγχων και των προστίμων και απαγόρευση άδειας ασφάλισης σε όσα ταξί ή IX αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, προανήγγειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.
Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.
Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.
«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.
«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.

tovima.gr

Δείτε Ακόμα

Τον περασμένο Μάρτιο ο δήμος Τρικκαίων, έγινε ο πρώτος δήμος της Ελλάδας, με τεχνολογία 5G. Τότε, στο Δημαρχείο Τρικκαίων υπογράφτηκε προγραμματική συμφωνία ανάμεσα στον δήμο, τη γενική γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και την e-trikala ΑΕ, προκειμένου το επόμενο διάστημα...

Η χρήση δημόσιου Wi-Fi μπορεί να είναι επικίνδυνη, προειδοποιούν οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας, καθώς τα δωρεάν hotspot μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κλαπούν προσωπικές πληροφορίεςτων χρηστών που συνδέονται σε αυτά.

Η 26χρονη, απόφοιτος οικονομικού Πανεπιστημίου στην Κωνσταντινούπολη, Σου Αϊχάν, αποφάσισε ότι είναι αρκετά έξυπνη και επίσης αρκετά διαβασμένη, ώστε να διεκδικήσει χρήματα στην τουρκική έκδοση του παιχνιδιού «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;»

Το αυτοκίνητό μας είναι γεμάτο κάμερες, αισθητήρες και ραντάρ. Δεν μπορούμε να τα δούμε, αλλά είναι πάντα ενεργά όποτε οδηγούμε. Παρόλο που αυτά τα βοηθήματα δεν μας εμποδίζουν να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο δρόμο, προσφέρουν σημαντική ασφάλεια και άνεση στις ημερήσιες μετακινήσεις μας.