Αντίστροφη μέτρηση για τον 25ο Ποδηλατικό Γύρο του δήμου Αθηναίων

2018-04-25

Αντίστροφη μέτρηση για τον 25ο Ποδηλατικό Γύρο της Αθήνας του δήμου Αθηναίων που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Απριλίου, με γραμμή εκκίνησης την πλατεία Συντάγματος.

Η δημοφιλής διοργάνωση γίνεται πράξη από τον Οργανισμό Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του δήμου Αθηναίων. Ο αγώνας πλαισιώνεται από πολλές δράσεις και καινοτόμες ιδέες. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.opanda.gr έως την Παρασκευή 27 Απριλίου στις 22:00.

Στον 25ο Ποδηλατικό Γύρο της Αθήνας συμμετάσχουν φέτος και οι κοπέλες του Skirt Ride οι οποίες, πάντα καλοντυμένες, με τα φορέματα και τις γόβες τους μας υπενθυμίζουν πως η αστική ποδηλασία είναι χαμόγελο, κέφι, απλότητα και στυλ.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Ποδηλατικού Γύρου Αθήνας, θα δοθεί η εκκίνηση του 1ου Folding Challenge, ενός διασκεδαστικού ποδηλατικού αγώνα μόνο για διπλωτά ποδήλατα!

Διαδρομές:

13 χλμ: Εκκίνηση 10:00 Πλ. Συντάγματος (Ύψος Ερμού): Φιλελλήνων - Λ. Αμαλίας (αντίθετο ρεύμα κίνησης) - Λ. Βασ. Όλγας (αντίθετο ρεύμα κίνησης) - Λ. Βασ. Κωνσταντίνου - (αντίθετο ρεύμα κίνησης) - Κόμβος Hilton ( αριστερά) - Λ. Βασ. Σοφίας (αντίθετο ρεύμα κίνησης) - Πανεπιστημίου - 28ης Οκτωβρίου (δεξιά) - Κεφαλληνίας (αριστερά) - Αχαρνών (αριστερά) - Πλατεία Βάθη (προς Μάρνη) - Μάρνη - Καρόλου - Πλ. Καραϊσκάκη -Δεληγιώργη - Λεωνίδου - Λεωνίδου (διασχίζουμε την Ιερά Οδό) - Ιάκχου - Περσεφόνης(αριστερά) - Πειραιώς (αριστερά) - Σταδίου - Πλ. Συντάγματος (κάτω μέρος) τερματισμός.

3,5 χλμ: Εκκίνηση 10:30 επί της Λ. Αμαλίας, μπροστά από τη Βουλή:

Λ. Αμαλίας - Πανεπιστημίου - Ομόνοια - Σωκράτους (αριστερά) - Πειραιώς (αριστερά) -Σταδίου - πλ. Συντάγματος (τερματισμός)

Εκκίνηση 11.30 του 1ου Folding Challenge

Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 210-5284873 - 4

Μια απλή αλλαγή στα νύχια σας μπορεί να σας αλλάξει στη στιγμή τη διάθεση. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές γυναίκες αγαπούν τόσο το μανικιούρ, το οποίο παράλληλα χαρίζει μια περιποιημένη και προσεγμένη εμφάνιση στην κάθε γυναίκα.

Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics υποστηρίζει ότι αφού έχουμε πιει μια μικρή ποσότητα καφέ καταναλώνουμε 10% λιγότερη ποσότητα τροφής στο πρωινό μας γεύμα.