Αναβάθμιση του Google Assistant: Παίρνει τηλέφωνα και κλείνει ραντεβού για τον χρήστη

2018-05-10

Τον αναβαθμισμένο της ψηφιακό βοηθό, Google Assistant, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να καλεί εστιατόρια, κομμωτήρια και άλλες επιχειρήσεις και καταστήματα για να κανονίζει ραντεβού για τον χρήστη, πραγματοποιώντας συζητήσεις εκ μέρους του, παρουσίασε την Τρίτη η Google.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σούνταρ Πιτσάι(φωτογραφία) και άλλα στελέχη είπαν πως η εταιρεία έχει σκοπό να βελτιώσει την «ψηφιακή ευημερία» για χρήστες στις ζωές των οποίων κυριαρχούν τα κινητά τηλέφωνα και άλλες τεχνολογίες.

Η Google, στο πλαίσιο της παρουσίασης που έγινε στο Google I/O- ετήσιο event που γίνεται από το 2008 και μετά για την παρουσίαση νέων εργαλείων, προϊόντων κ.α.- παρουσίασε συζητήσεις μεταξύ του ψηφιακού βοηθού και εργαζομένων σε εστιατόρια και κομμωτήριο. Ο βοηθός απαντούσε φωνητικά σε ερωτήσεις προκειμένου να κανονίσει ραντεβού και να μάθει πότε η αναμονή στο εστιατόριο θα είναι σύντομη. Αξίζει να σημειωθεί πως, όπως αναφέρει το BBC, η φωνή του ψηφιακού βοηθού ήταν ιδιαίτερα «φυσική», καθώς περιελάμβανε ήχους που παράγονται κατά την ανθρώπινη ομιλία- ενώ σε κανένα σημείο δεν αποκάλυψε πως δεν ήταν άνθρωπος, αλλά μηχανή.

Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα αρχίσει να δοκιμάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ονόματι Duplex, για να καλεί επιχειρήσεις μέσα στο καλοκαίρι. Επίσης η Google επεκτείνει τις δυνατότητες του βοηθού ως προς τις παραγγελίες από εστιατόρια, ενώ το χαρακτηριστικό Maps του μπορεί να κάνει περισσότερες προτάσεις για φαγητό.

Η Google παρουσίασε επίσης μια νέα έκδοση του Google News, με νέο χαρακτηριστικό Full Coverage, για εμβάθυνση στις ειδήσεις που ενδιαφέρουν τον χρήστη. Επίσης, παρουσιάστηκαν νέα χαρακτηριστικά για το Maps, όπως γραφικά augmented reality που προβάλλουν πληροφορίες για τη διαδρομή μέσω της κάμερας, για να γίνονται καλύτερα κατανοητές οι οδηγίες. Ακόμη ανακοινώθηκαν και αναβαθμίσεις για το Android: Το χαρακτηριστικό Adaptive Battery, που λαμβάνει υπόψιν τις συνήθειες του χρήστη για να διαπιστώνει ποιες εφαρμογές πρέπει να φορτώνει και ποιες να στέλνει πίσω στο background.

Αντίστοιχα το Adaptive Brightness «μαθαίνει» από τις ρυθμίσεις φωτεινότητας που προτιμά ο χρήστης για να κάνει μόνο του τις αντίστοιχες επιλογές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης υπάρχει μια πιο απλή μπάρα πλοήγησης, ενώ πλέον ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται πόσο χρησιμοποιεί εφαρμογές και να βάζει όρια στον εαυτό του και σε μέλη της οικογένειάς του.

naftemporiki.gr

Παρά τις αντιρρήσεις της Γερμανίας, οι 28 χώρες της ΕΕ κατέληξαν σε μια συμβιβαστική πρόταση σε ό,τι αφορά τη μεταρρύθμιση για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, προκειμένου οι μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο να πληρώνουν τους παραγωγούς ειδήσεων και τους καλλιτέχνες για τα «προϊόντα» τους που παρουσιάζουν στο διαδίκτυο.